sakurachan

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Sakurachan - 23 mars 2013 18:03

Det är inte sant, det är inte sant!
En ny konvent ska öppnas i sommar precis i närheten av mig!!! :D
Jag behöver bara gå dit och... och... >w<
Har köpt biljett, det finns rätt många kvar, så passa på ;3

Funderar faktiskt om jag kommer träffa några polare där eller inte.. o3o
Men, det beror på.
Men, en jätteviktig sak... YOHIO'S BAND KOMMER UPPTRÄDA DÄR!?!?!? 8DDDD
Oh shit, oh shit, dör .. xD
Men, har fixat bild och länk så ni kommer till hemsidan :3

 

Av Sakurachan - 23 mars 2013 17:59

Åååh Fyh!!!! Choker! ;___;
De är så himla fina, speciellt dem med nitar D:


  
Ja, choker skulle passa mig jättefint, speciellt med någon svart polotröja med avklippta, frasiga ärmar... Fantasi tar som helst inga gränser!
 Men fyh, vad man vill ha en sån fin choker... ;_;

Av Sakurachan - 23 mars 2013 17:48

Ni har säkert läst en manwha på svenska som heter One? o:
Jag har läst några volymer ur serien, och... Enligt mig var den inte så mycket för mig.
Jag tyckte inte om stilen, det där ''barbie'' läpparna var för mycket DX
Och så hängde jag inte så bra med handlingen, så man blev lite förvirrad :c
 Ja, den är väl okey. Men, den var bara lite... det behövs finslipade detaljer.. Dx
(Pfft, perfektionist...)

Ja, den är även en av de första manwha som jag har läst C:

 

Sök i bloggen

Presentation


Här bloggar jag mycket om min intresse för Japan och dess kultur och andra saker.

Hoppas ni gärna läser min blogg!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar

Besöksstatistik

Omröstning

Vad föredrar du, anime, manga eller manwha?
 Manga
 Anime
 Manwha

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards